Yaşam

Zara Saç Bakım Alanına Giriş Yaptı

Geçen yılın sonlarında, Zara resmi olarak saç bakım alanına iki cesur ve altın rengi saç ürünüyle girdi ki bunlar kutlamalar için mükemmel seçeneklerdi. Ancak, “Glitter in Gold” adı verilen bu ürünler sadece bir önizleme gibiydi. Çünkü Zara şimdi saç bakım temellerini, dünya çapında tanınmış kuaför Guido Palau ile işbirliği içinde yarattığı altı ürünle güçlendiriyor. “Zara müşterisine temel ürünleri sunmak istiyorum. Bunlar, saç rutininin beyaz tişörtü ve spor ayakkabıları gibidir. Bunlar, gardırobunuzdaki temel parçalardır, istersiniz ve ihtiyacınız vardır.”

Saç konusunda bilgili İngiliz stilist ile oluşturulan bu saç hattı, “Everyday Basics” olarak adlandırıldı. Etkileyici bir özgeçmişi var; bu, George Michael’ın süpermodel dolu “Freedom! ’90” müzik videosunda çalışmaları, Redken’de yaratıcı danışman olarak görev yapması ve Ralph Lauren’den Alexander McQueen’e kadar her markayla işbirliklerini içeriyor. Ancak Palau aynı zamanda Zara müşterisini de tanıyor; İspanyol moda markasıyla iki on yıldan fazla bir süredir çalışıyor. Bu nedenle küresel bir marka için bir dizi saç ürünü tasarlamak söz konusu olduğunda, evrensellik yolunun izlenmesi gerektiğini biliyordu.

“Bu saç spreyi saçınızı yapışkan hissettirmeyecek. Köpük, hacim oluşturacak ancak yumuşak bir dokusu var. Fön spreyi saçınıza parlaklık verecek ve uçuşan saçlarınızı sakinleştirecek, ancak aşırı ağır değil.” diyor Palau.

Sadece ürünler basit değil, ambalajları da öyle… Baron & Baron tarafından tasarlanan şişeler, banyo raflarınızda dikkat çekecek parlak, çarpıcı renklere sahip ve kolay anlaşılır isimlere sahip… Bu, bir ürünün amacını sorgulamanıza gerek kalmadığı anlamına geliyor. “Ürünler için abartılı isimleri düşündük ancak sonunda karmaşıklaşmasını istemedik,” diyor Palau. Genel olarak, Hair Balm, Hair Spray, Curl Activator, Blow Dry Spray, Dry Texturizing Spray, Volumizing Mousse, Palau’ya göre mükemmel bir saç setini oluşturuyor. “Bunlardan gerçekten vazgeçebileceğim biri yok” diyor. “Bir bütün olarak çalışıyorlar.”

Temel ürünler Zara raflarına ulaştıktan sonra Palau dikkatini geçen yıldan Glitter in Gold ürünleri gibi daha kapsül koleksiyonlara çevirebilir. Palau ve Zara, güzellik trendlerine anında yanıt olarak “saç makyajı” olarak adlandırdıkları daha fazla ürün yayınlamayı planlıyorlar. Palau, bir sonraki ürün grubu hakkında fazla bilgi vermek istemese de, birkaç ay içinde çıkacağını ve yaz saç stilini destekleyeceğini ima ediyor. Yoksa sıcağa ve nemliliğe karşı ürünler mi geliyor? Bekleyip göreceğiz.

haberortahisar.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu